Logo of Team Belgium

Op exact 500 dagen voor de officiële start van de Olympische Spelen in Parijs, werd aan de voet van het Atomium de ‘Round the World Relay’ gelopen samen met Olympiërs Thomas Briels en Noor Vidts. Warmlopen, dat is ook de opdracht die het BOIC na een pitch aan Hotel Hungaria toevertrouwde: het hart van heel België nog sneller laten slaan voor alle atleten van Team Belgium. 

Na een pitch tussen 6 agentschappen koos het BOIC voor Hotel Hungaria als creatieve communicatiepartner. De Olympische lat voor het Media- en Marketinghuis ligt hoog: zoveel mogelijk Belgen achter de Team Belgium-atleten krijgen. Die steun maakt immers een wereld van verschil. Het is een bron van energie, een boost voor het zelfvertrouwen. En die is broodnodig in de laatste rechte lijn naar en op de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

“Het grootste sportevent ter wereld vindt binnenkort plaats in onze achtertuin. Die nabijheid is een enorme kans om heel het land achter Team Belgium te krijgen. Met z’n allen kunnen we onze nationale trots nog meer vleugels geven, én tegelijk nog trotser zijn op de grootse prestaties van ons kleine landje”, zegt Bout Holtof, Creatief Directeur bij Hotel Hungaria.  

Cédric Van Branteghem, CEO van het BOIC: “Met Parijs als gaststad voor de volgende Olympische Zomerspelen in 2024 komen de Spelen zeer dicht bij ons. Met Hotel Hungaria als partner kunnen we de Spelen en onze atleten nog dichter bij de fans brengen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit partnership een succes wordt.”.          

Hotel Hungaria zal met inspirerende, informerende en entertainende content, campagnes, evenementen en partnerships Team Belgium vóór, tijdens en na de Spelen écht onder het volk brengen. Stay tuned ... 

“De gepassioneerde presentatie en creatieve aanpak van Hotel Hungaria sluit perfect aan bij de Team Belgium visie en ambitie. Team Belgium wordt samengesteld door gewone mensen die buitengewone sportieve prestaties leveren.  Achter elke atleet gaat een inspirerend verhaal schuil, meestal vertrekkend van een kinderdroom die werkelijkheid wordt.  De Olympische droom.  De steun voelen van supporters en fans is erg belangrijk om net nog iets beter te presteren, en dat maakt net het verschil tussen winnen en verliezen.  Door de verhalen van de mens achter de atleet en de voorbereidingen richting Parijs 2024 te brengen willen we graag iedereen achter onze Team Belgium atleten krijgen. Daarvoor rekenen we op de ervaring en creativiteit van Hotel Hungaria.”, zegt Dieter Reyntjens, Marketing & Communications Director, BOIC. 


Over Hotel Hungaria

Wij zijn Hotel Hungaria. We noemen onszelf een full-service Media- en Marketinghuis. Al zou ‘Geboren-en-gepassioneerde-verhalenvertellers-met-een-grote-liefde-voor-mensen’ ook niet misstaan hebben, maar die omschrijving was net te lang voor onze visitekaartjes. Wij bouwen emotionele banden tussen mensen en merken via entertainende, inspirerende en informerende verhalen. Verhalen met een happy end. Verhalen met impact. Want door mensen emotioneel te raken, zetten we aan tot actie, tot delen, tot gedragsverandering.  

www.hotelhungaria.be