​Mieke Debeerst (Belfius) en Aude Mayence (Delhaize) zijn Marketeer van het Jaar

Mieke Debeerst, director brand & marketing communications bij Belfius en Aude Mayence, marketing brand director bij Delhaize België, zijn beide de laureaat van de vijfentwintigste editie van de Marketeer van het Jaar.

Mieke Debeerst volgt Guy Elewaut van Colruyt Group op. Ze haalde het van de vier andere genomineerden, Ab Polspoel van Panos, Jeroen Bal van Lidl België, Stijn Vanderplaetse van Telenet Business en Sabine Vanderveken van Lunch Garden.

Aude Mayence, marketing brand director Delhaize België, volgt David Favest van de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB op als Franstalige Marketeer van het Jaar. Zij haalde het van Anne-Clotilde Picot (IKEA België), Alexandre Helson (Maison Dandoy), Thierry Jupsin (Bridgestone) en Zehra Sayin (Special Olympics Belgium).

Juryvoorzitter Jean Cornet, senior director Deloitte Consulting: "We letten in de eerste plaats op de resultaten die de persoon kan voorleggen, de aanpak en de marketingtechnieken die werden gebruikt. We keken ook naar bedrijven die hun marketing in België bepalen. "

Bank en verzekeraar, Belfius en Delhaize België zijn beide jarenlang partner van het BOIC.

Team Belgium feliciteert beide dames met hun titel van Marketeer van het Jaar.

Naar het nieuwsoverzicht

Nog 47 dag tot
Europees Jeugd Olympisch Winterfestival Friuli-Venezia Giulia 2023